Η μεσογειακή διατροφή το καλοκαίρι-Οι 5 βασικοί κανόνες που πρέπει να ακολουθήσεις

Το καλοκαίρι είναι ίσως η ιδανικότερη εποχή για να εντάξουμε τη μεσογειακή διατροφή στις συνήθειές μας. Ως γνωστό η μεσογειακή διατροφή στηρίζεται στη μεσογειακή διατροφική πυραμίδα που έχει ως βάση της τα δημητριακά ολικής άλεσης, τα φρούτα και τα λαχανικά, τα ψάρια, τα όσπρια, τα γαλακτοκομικά και το ελαιόλαδο και αφήνει στην άκρη τα ζωικά λίπη και τα κρέατα. Περιέχει δηλαδή τροφές που αποτελούν πλούσια πηγή ω3 και αντιοξειδωτικών και θωρακίζουν τον οργανισμό μας ενάντια στην βλαβερή UV ακτινοβολία.

Τρίτη, 16 Ιουλίου 2019

Για να την ακολουθήσουμε μπορούμε απλά να στηρίξουμε τις διατροφικές μας συνήθειες στους παρακάτω απλούς κανόνες:

1. Φυτικές ίνες σε αφθονία

Όταν λέμε φυτικές ίνες εννοούμε τα φρούτα, τα λαχανικά και φυσικά τα δημητριακά ολικής άλεσης. Ο πρώτος κανόνας είναι αρκετά εύκολος, ειδικά μέσα στο καλοκαίρι που τα φρούτα και τα λαχανικά βρίσκονται σε αφθονία. Η ελληνική κουζίνα περιέχει αμέτρητες συνταγές για κυρίως γεύματα που είναι εξολοκλήρου χορτοφαγικές. Φασολάκια, γεμιστά, μπριάμ, ιμάμ, κολοκυθανθοί κι ένα σωρό άλλες λαχταριστές δημιουργίες μπορούν να γεμίσουν την εβδομάδα μας και να μη μας λείψει στιγμή το κρέας. Μπορούμε να βρούμε τώρα στο online φυλλάδιο προσφορών του lidl τις νέες Λιντλ προσφορές σε ολόφρεσκα ελληνικά φρούτα και λαχανικά.

2. Όχι στα επεξεργασμένα προϊόντα

Ένας κανόνας που γίνεται όλο και πιο δημοφιλής σε ότι αφορά τη διατροφή είναι η αποχή από τα επεξεργασμένα προϊόντα. Εκτός του ότι συνήθως η επεξεργασία αφαιρεί ουσιαστικά όλα τα θρεπτικά στοιχεία ενός τροφίμου, στην Ελλάδα έχουμε τη δυνατότητα να έχουμε φρέσκα προϊόντα στο τραπέζι μας σε πολύ οικονομικές τιμές στο σουπερμάρκετ, λαϊκή αγορά, το ιχθυοπωλείο ή το κρεοπωλείο μας. Για φρέσκα θαλασσινά, ψάρια αλλά και κρέατα στις πιο συμφέρουσες τιμές δεν έχουμε παρά να συμβουλευτούμε το νέο ΑΒ φυλλάδιο.

3. Φρέσκο έξτρα παρθένο ελαιόλαδο

Το ελαιόλαδο είναι το βασικό λιπαρό στοιχείο της μεσογειακής διατροφής και αποτελεί πλούσια πηγή ω3 λιπαρών, βιταμίνης Ε και αντιοξειδωτικών. Επιπλέον η αντιφλεγμονώδης δράση του θωρακίζει τον οργανισμό μας ενάντια σε παθήσεις όπως ο καρκίνος, τα καρδιαγγειακά νοσήματα και ο διαβήτης. Είναι προτιμότερο να το καταναλώνουμε ωμό σε σαλάτες ή να το προσθέτουμε στο τέλος του φαγητού αλλά έχει αποδεδειγμένα μεγαλύτερη αντοχή και στο μαγείρεμα σε σχέση με άλλα έλαια. Στο νέο Γαλαξίας φυλλάδιο θα βρούμε ελληνικό έξτρα παρθένο ελαιόλαδο σε τιμές προσφοράς.

4. Φρέσκα ψάρια & θαλασσινά αντί κρέατος

Ο τελευταίος κανόνας εκτελείται σχεδόν από μόνος τους μέσα στο καλοκαίρι. Τα ψάρια και τα θαλασσινά βρίσκονται σε τόσο μεγάλη αφθονία αυτούς τους μήνες στη χώρα μας που θα ήταν κρίμα να μην τα προτιμάμε αντί για το κρέας στην καθημερινότητά μας. Και φυσικά μπορούμε να τα καταναλώνουμε χωρίς να ξοδέψουμε μια περιουσία αν επισκεφθούμε το Kimbino. Το Kimbino μας δείχνει πού είναι οι εκπτώσεις και μας βοηθάει να προστατεύουμε τον πλανήτη μας χωρίς τη χρήση έντυπων φυλλαδίων.

5. Γαλακτοκομικά

Τα γαλακτοκομικά προϊόντα πρέπει να καταναλώνονται σε μέτριες ποσότητες σύμφωνα με την πυραμίδα της μεσογειακής διατροφής και καλό είναι να προτιμούμε αυτά που έχουν υποστεί ζύμωση όπως το γιαούρτι, το τυρί και το κεφίρ. Το γάλα κατσίκας είναι επίσης πολύ θρεπτικό και μπορούμε να το εντάξουμε στις καθημερινές μας συνήθειες μιας και πολλές εταιρείες γαλακτοκομικών το διαθέτουν πλέον στα ράφια των καταστημάτων.

Με τους 5 απλούς αυτούς κανόνες μπορούμε όλοι μας πολύ εύκολα να βελτιώσουμε τις διατροφικές μας συνήθειες φέτος το καλοκαίρι όπως επιβάλει η μεσογειακή διατροφή. Σε αυτή την προσπάθεια έχουμε δίπλα μας το Kimbino που με τα online φυλλάδια που συγκεντρώνει μας βοηθάει να ψωνίζουμε φθηνότερα και να προστατεύουμε το περιβάλλον!

Όροι: 
Κατηγοριες: