Περισσότερη ενέργεια από υγιεινές εναλλακτικές του καφέ

Αν και ο καφές θεωρείται από πολλούς υπερτροφή επειδή είναι πλούσιος σε αντιοξειδωτικά που καταπολεμούν διάφορες ασθένειες, η υπερκατανάλωσή του μπορεί να έχει αρνητικές παρενέργειες όπως αίσθημα άγχους, κακό ύπνο, νευρικότητα και πονοκεφάλους. Τα παρακάτω υποκατάστατα μπορούν να σας προσφέρουν παρόμοια ενέργεια χωρίς τα δυσάρεστα παράπλευρα αποτελέσματα. 

Παρασκευή, 1 Φεβρουαρίου 2019

Ο καφές έχει μερικά οφέλη για την υγεία εάν καταναλώνεται με μέτρο, αλλά σε υπερβολικές ποσότητες μπορεί να έχει κάποια δυσάρεστα αποτελέσματα. Για όσους σκέφτονται να εγκαταλείψουν τη συνήθεια της κατανάλωσης καφέ, υπάρχουν μερικές καλές εναλλακτικές λύσεις που είναι πιο υγιεινές και σας γλυτώνουν από τις ενοχές. Μπορεί να μην χαρίζουν στιγμιαία ενέργεια αλλά έχουν να επιδείξουν διάφορα σημαντικά οφέλη για την υγεία και μπορούν επίσης να καταναλωθούν σε μεγαλύτερη ποσότητα χωρίς καμία ανησυχία.

Νερό με λεμόνι

Ναι, καλά διαβάσατε. Πιθανότατα να πιστεύετε ότι δεν μπορεί να έχει τα ίδια αποτελέσματα με την καφεΐνη, αλλά φαίνεται να τα καταφέρνει με διάφορους τρόπους. Ένα φλιτζάνι χλιαρό νερό με λεμόνι είναι ένας υγιεινός, φυσικός τρόπος για να ξυπνήσετε το συκώτι και το υπόλοιπο σώμα σας και να το προετοιμάσετε για την υπόλοιπη ημέρα. Είναι αναζωογονητικό και διεγερτικό, ενισχύει το ανοσοποιητικό σας σύστημα λόγω της βιταμίνης C και ενισχύει την προσπάθεια απώλειας βάρους λόγω της υψηλής αλκαλικότητάς του.

Πράσινο τσάι

Αν και δεν είναι απολύτως απαλλαγμένο από την καφεΐνη, το πράσινο τσάι περιέχει λιγότερη από τον καφέ αλλά αρκετή για να μας προσφέρει την απαραίτητη ενέργεια, χωρίς τον κίνδυνο του αισθήματος νευρικότητας. Περιέχει ισχυρά αντιοξειδωτικά και είναι ένα ήπιο διουρητικό που βοηθά τον οργανισμό να απαλλαγεί από την περίσσεια υγρών. Προτιμήστε τα βιολογικά και προσθέστε μερικά παγάκια τις ζεστές καλοκαιρινές μέρες για να απολαύσετε μια υγιεινότερη εναλλακτική του καφέ.

Χυμός σιταρόχορτου

Σίγουρα όχι το πιο γευστικό ποτό στον κόσμο, αλλά αυτός ο turbo πράσινος χυμός δίνει μια φυσική ώθηση στην ενέργειά μας παράλληλα με αρκετά θρεπτικά συστατικά όπως μαγνήσιο, σίδηρο αλλά και βιταμίνες Α, C και Ε. Μπορείτε να αγοράσετε σκόνη σιταρόχορτου για να δημιουργήσετε εύκολα το δικό σας χυμό κάθε πρωί και θα μπορούσατε ακόμη και να προσθέσετε κάποιο φρούτο για περισσότερη γεύση.

Ξηροί καρποί

Οι πρωτεΐνες και οι ίνες βοηθούν στην αύξηση των ενεργειακών μας επιπέδων και οι ξηροί καρποί περιέχουν και τα δύο. Ιδιαίτερα μετά την άσκηση, οι αλατισμένοι ξηροί καρποί είναι ένας πολύ καλός φυσικός τρόπος για να αντικαταστήσετε μερικούς από τους ηλεκτρολύτες που έχετε χάσει.

Τσάι kombucha

Το τσάι αυτό είναι μια άλλη καλή εναλλακτική λύση του καφέ. Περιέχει βιταμίνη Β ειδικά Β12 που ενισχύει τα επίπεδα ενέργειας. Επιπλέον, μπορεί να βελτιώσει την υγεία του εντέρου χάρη στα προβιοτικά και θα διευκολύνει την πέψη.

Σπόροι Chia

Άλλος ένας σημαντικός σύμμαχός σας που αυξάνει την ενέργεια και βελτιώνει την αντοχή. Οι αρχαίοι πολεμιστές κατανάλωναν τους σπόρους για τον ίδιο σκοπό και σήμερα τους προτιμούν πολλοί αθλητές. Αρωματίστε το νερό που θα πιείτε με ό,τι σας αρέσει και προσθέστε περίπου ¼ φλ. σπόρους chia, αφήστε τους να μουλιάσουν για 20 περίπου λεπτά και απολαύστε πρωτεΐνες, ω-3 λιπαρά και αντιοξειδωτικά σε ένα σούπερ ρόφημα.

Χυμός ροδιού

Χυμός με συμπυκνωμένη δύναμη αντιοξειδωτικών που θα σας προσφέρει πέρα από τη ζητούμενη τόνωση και ενέργεια, βιταμίνες B και C. O χυμός ροδιού έχει και αντιφλεγμονώδη αποτελέσματα που μπορούν να μειώσουν τις πιθανότητες εμφάνισης καρδιακών παθήσεων, καρκίνου, διαβήτη τύπου 2 και Alzheimer's.

Βρώμη

Άλλο ένα καλό εναλλακτικό, είναι μια υγιεινή τροφή που περιέχει μεγαλύτερη ποσότητα ινών και πρωτεϊνών που εκτός από την ενέργεια που προσφέρει, σταθεροποιεί τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα

Μαύρο τσάι

Ένα ρόφημα που θεωρείται ως μία από τις καλύτερες εναλλακτικές του καφέ. Περιέχει την ίδια ποσότητα καφεΐνης όπως ένα φλιτζάνι στιγμιαίου καφέ σύμφωνα με την Mayo Clinic.

Φωτεινή Πουρνάρα

Όροι: 
Κατηγοριες: