Έξτρα θρεπτικά, λίγες θερμίδες. Με άλλα λόγια μανιτάρια

Η ισορροπημένη διατροφή μας απασχολεί όλο και περισσότερο τελευταία.  Η επιλογή των σωστών ειδών και ποσοτήτων από υδατάνθρακες, πρωτεΐνες και λίπη στην πράξη αποδεικνύεται κάτι ιδιαίτερα δύσκολο, όπως και η μετατροπή των αγαπημένων μας συνταγών σε κανονικά αλλά διαιτητικώς ορθά γεύματα. 

Τετάρτη, 13 Φεβρουαρίου 2019

Μία από τις λύσεις που προτείνουν οι διαιτολόγοι και που βλέπουμε πολύ συχνά σε περιοδικά σχετικά με τη διατροφή και το lifestyle, είναι να αναμείξουμε μανιτάρια στις περισσότερες συνταγές και ειδικά σε αυτές που περιέχουν κρέας. Αυτό θα κάνει τις συνταγές πιο πετυχημένες από πλευράς γεύσης ενώ στο πιάτο μας μπαίνουν θρεπτικά συστατικά τα οποία θα ήταν πολύ δύσκολο να μπουν με άλλο τρόπο. Ας δούμε πως γίνεται αυτό στην πράξη.

Προσθέτοντας ψιλοκομμένα μανιτάρια σε κιμά βοδινού σε ποσοστό τουλάχιστον 25%, παίρνουμε μια έξτρα δόση λαχανικών και ωφέλιμων στοιχείων, ελαχιστοποιώντας ταυτόχρονα την συνολική πρόσληψη λίπους και άσκοπων θερμίδων.  

Οποιαδήποτε ποικιλία μανιταριών μπορεί να χρησιμοποιηθεί για αυτό το σκοπό. Τα κουκούλια και τα πορτομπέλο δίνουν πλούσιες και υγιεινές γεύσεις σε οποιοδήποτε γεύμα ενώ τα καλογεράκια είναι πιο φινετσάτα. Τα μανιτάρια του δάσους προσθέτουν μία γεύση ξύλου που προσδίδει μια διαφορετική νότα στην συνταγή. Αν για παράδειγμα κάνουμε burger μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε ψιλοκομμένα μανιτάρια για να δώσουν μια τραγανή αίσθηση σαν ξεροψημένα ψίχουλα που θα ταιριάζουν με την υφή του κιμά.

Για βραστά κρέατα, σούπες και στιφάδο, τα προσθέτουμε σε μεγαλύτερα κομμάτια ώστε να μοιάζουν με το κρέας και να δώσουν περισσότερο όγκο στο πιάτο.

Όροι: 
Κατηγοριες: