Σχετικα Αφιερωματα

10 οικονομικά και θρεπτικά τρόφιμα

Η μεγαλύτερη πρόκληση της καθημερινότητας είναι να καταφέρουμε να πετύχουμε να έχουμε στο πιάτο μας τρόφιμα που να έχουν τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά, αλλά ταυτόχρονα να μην στοιχίζουν μια περιουσία. Στην προσπάθεια αυτή, συγκεντρώσαμε δέκα είδη τροφίμων που μπορούν να είναι θρεπτικά, νόστιμα και ταυτόχρονα να μην αδειάζουν και το πορτοφόλι μας.

Τετάρτη, 22 Μαρτίου 2017

Καστανό ρύζι

Το ανεπεξέργαστο ρύζι, με το σκούρο χρώμα, είναι μια πολύ υγιεινή τροφή, που είναι συνήθως πολύ φθηνή. Σε σύγκριση με το κοινό άσπρο ρύζι που συνήθως αγοράζετε σε οποιοδήποτε κατάστημα ή σούπερ μάρκετ, το καστανό ρύζι έχει πολλά θρεπτικά συστατικά που αφαιρούνται κατά τη διαδικασία διύλισης από το αντίστοιχο λευκό. Μεταξύ αυτών μπορούμε να αναφέρουμε την ίνα η οποία με τη σειρά της περιέχει υψηλά επίπεδα μαγνησίου και ψευδαργύρου.

Φασόλια

Τα φασόλια και γενικότερα, τα όσπρια  είναι μια μεγάλη επιλογή. Είναι πολύ υγιεινά, συν του ότι το κόστος τους είναι πολύ χαμηλό. Τα φασόλια είναι πλούσια σε βιταμίνες και πρωτεΐνες, ενώ ταυτόχρονα μας βοηθούν να διατηρήσουμε  χαμηλά τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα. Το καλύτερο από όλα είναι ότι υπάρχει μια μεγάλη ποικιλία φασολιών για να επιλέξετε την αγαπημένη σας. Και σαν να μην έφτανε αυτό, μπορούν να παρασκευάζονται με διάφορους τρόπους.

Αυγά

Παρά το γεγονός ότι πολλοί άνθρωποι έχουν την τάση να σκέφτονται διαφορετικά, τα αυγά είναι ένα είδος τροφίμου πολύ υγιεινό και φθηνό. Στην πραγματικότητα, τα αυγά δεν είναι μια βόμβα χοληστερόλης, όπως πολλοί πιστεύουν  και είναι καλό να καταναλώνονται, για την πρόληψη των καρδιαγγειακών παθήσεων όπως η καρδιακή προσβολή. Επιπλέον, τα αυγά είναι πλούσια σε πρωτεΐνες και χαμηλά σε θερμίδες.

Γλυκοπατάτα

Η γλυκοπατάτα είναι ένα φαγητό που τρώγεται, κυρίως στις τροπικές περιοχές. Αυτό το προϊόν είναι πλούσιο σε ασβέστιο, φυτικές ίνες, κάλιο, βιταμίνη Α και C. Γι 'αυτό η γλυκοπατάτα έχει πολλαπλά οφέλη για το σώμα μας. Και σαν να μην έφτανε αυτό, η γλυκοπατάτα παρέχει επίσης μια καλή ποσότητα των αντιοξειδωτικών και είναι πολύ χαμηλή σε θερμίδες.

Τόνος σε κονσέρβα

Τα ψάρια γενικά βοηθά τον εγκέφαλο και την καρδιά μας. Στην πραγματικότητα, μια κονσέρβα τόνου μπορεί να παρέχει την ίδια ποσότητα θρεπτικών ουσιών που υπάρχουν σε ένα μπριζόλα κάποιου εστιατορίου. Ο τόνος είναι μια πλούσια πηγή μετάλλων, βιταμινών και πρωτεϊνών. Μία κονσέρβα τόνου περιέχει επίσης ωμέγα-3, ένα στοιχείο που διατηρεί χαμηλά τα επίπεδα της χοληστερόλης και της αρτηριακής πίεσης. Ωστόσο, θα πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι ο τόνος περιέχει υδράργυρο, οπότε πρέπει να καταναλώνεται με μέτρο.

Μπανάνες

Οι μπανάνες είναι μια άλλη εξαιρετική επιλογή για να κρατήσετε το σώμα μας σε καλή κατάσταση. Πέραν του ότι είναι εύκολο να καταναλωθούν και ότι δεν κοστίζουν ακριβά, οι μπανάνες παρέχουν ένα καλό ποσοστό των θρεπτικών ουσιών και βιταμινών που χρειάζεται το σώμα μας. Στην πραγματικότητα, είναι μία εξαιρετική επιλογή για τους αθλητές, διότι περιέχουν κάλιο, το οποίο τους βοηθά να αποφεύγουν τις κράμπες και άλλους τραυματισμούς.

Ζυμαρικά

Τα ζυμαρικά ολικής αλέσεως είναι πολύ καλύτερη επιλογή από ό, τι τα λευκά. Αυτό συμβαίνει, επειδή έχουν τρεις φορές περισσότερες φυτικές ίνες, οι οποίες προλαμβάνουν τις καρδιαγγειακές νόσους, το διαβήτη και εκτός των άλλων προκαλούν πιο γρήγορα το αίσθημα του κορεσμού σε εκείνους που τα καταναλώνουν. 

Κατεψυγμένα λαχανικά

Τα κατεψυγμένα λαχανικά είναι μια άλλη άριστη επιλογή για να διατηρήσετε την υγεία σας. Σε αντίθεση με ότι πιστεύεται από πολλούς, τα κατεψυγμένα λαχανικά διατηρούν όλα τα θρεπτικά συστατικά και τις ιδιότητες που έχουν και τα φρέσκα λαχανικά. Το πλεονέκτημα αυτού του τύπου τροφίμων είναι ότι δεν καταναλώνονται αμέσως, αλλά σε βάθος χρόνου. Επίσης, είναι συνήθως κομμένα και έτοιμα για κατανάλωση.

Τομάτες

Οι τομάτες περιέχουν αντιοξειδωτικά που επιβραδύνουν τη διαδικασία γήρανσης καθώς και βιταμίνες Α και C. Το καλύτερο από όλα είναι ότι μπορείτε να τις φάτε με κάθε τρόπο, είτε σε φέτες ή ως πουρέ ή ως χυμό. 

Κρέας

Πολλοί πιστεύουν ότι το κρέας είναι επιβλαβές για την υγεία. Πράγματι, η κατάχρηση του κρέατος μπορεί να έχει αρνητικές συνέπειες για το σώμα μας. Ωστόσο, όταν λαμβάνεται σωστά και με μέτρο,  ωφελεί σημαντικά την υγεία μας. Είναι πολύ σημαντικό να επιλέξετε σωστά το κρέας που τρώτε. Καλύτερα να επιλέγετε άπαχα κομμάτια κρέατος, τα οποία συχνά έχουν λιγότερο λίπος. 

Όροι: 
Κατηγοριες: