Η δίαιτα του Σαββατοκύριακου: Πώς θα χάσεις μέχρι 2 κιλά, προσέχοντας τη διατροφή σου μόνο Σάββατο και Κυριακή

Να το πρόβλημα! Δεν χάνεις τόσο πολύ βάρος όσο περίμενες, επειδή δεν χαλάς αρκετά τη διατροφή σου. Λοιπόν, αυτό προτείνει αυτή η δίαιτα. Υποστηρίζει ότι μπορείς να χάσεις μέχρι 2 κιλά ελέγχοντας το φαγητό σου μόνο κατά τη διάρκεια των Σαββατοκύριακων αντί να κάνεις δίαιτα όλη την εβδομάδα. Ποιος δεν θα το ήθελε αυτό! Αυτό που μένει είναι να την εφαρμόσεις.

Τετάρτη, 8 Μαΐου 2019

Αντί, λοιπόν, να αλλάζεις συνέχεια δίαιτες, ροφήματα και να τρως τις ίδιες βαρετές σαλάτες για εβδομάδες, μήνες ακόμη και χρόνια, μπορείς να τρως κανονικά κατά τη διάρκεια της εβδομάδας και να κάνεις διατροφή, ειδικά τα Σαββατοκύριακα, για να αποκτήσεις πάλι το σώμα που είχες όταν ήσουν έφηβη.

Δεν χρειάζεται να αισθάνεσαι σαν να είσαι σε απεργία πείνας, να περιορίζεις τον εαυτό σου στα υγρά ή να τρως μικρά κομμάτια τροφίμων που θα μπορούσαν να χωρέσουν σε ένα μικρό πιατάκι. Δεν υπάρχει κάποιο μυστικό. Χρειάζεται μόνο να τρως με μέτρο και να επιλέξεις τα σωστά προϊόντα, όπως αυτά που βελτιώνουν την πέψη και καίνε τις θερμίδες πιο εύκολα. Σάββατο και Κυριακή.. Αυτές είναι οι μέρες που χρειάζεσαι.

Η συνέχεια στο womenonly.gr

Όροι: 
Κατηγοριες: