Το τζίντζερ ως φυσικό φάρμακο για τη διάρροια

Η διάρροια δεν είναι παρά μια εκδήλωση εσφαλμένης λειτουργίας του πεπτικού συστήματος. Η χρήση φυσικών θεραπειών από βότανα όπως το τζίντζερ, μπορεί να αποτρέψει την επιδείνωση της γαστρεντερικής οδού και να συντομεύσει τη διάρκεια της ίδιας της ασθένειας που προκαλεί το πρόβλημα. 

Πέμπτη, 12 Δεκεμβρίου 2019

Η διάρροια δεν είναι από μόνη της μια ασθένεια, είναι περισσότερο ένα σύμπτωμα. Υπάρχουν πολλές αιτίες που μπορούν να οδηγήσουν σε αυτήν την κατάσταση. Ο πιο συνηθισμένος ένοχος είναι η πρόσληψη ακατάλληλης τροφής αλλά και πολλοί μολυσματικοί ιοί είναι συχνά επίσης υπεύθυνοι. Ευτυχώς, το τζίντζερ μπορεί να καταπολεμήσει τη βασική αιτία αυτού του προβλήματος και να ανακουφίσει. Οι βοτανολόγοι το έχουν χρησιμοποιήσει εδώ και χρόνια για να αποτρέψουν τους μυϊκούς σπασμούς. Αυτή η ιδιότητά του μπορεί να μειώσει τη συχνότητα της πίεσης για κένωση του εντέρου και τον αντίστοιχο πόνο.

Τα οφέλη που παρουσιάζει το τζίντζερ απέναντι στη διάρροια πιθανόν να προέρχονται από τα φυτοχημικά συστατικά του. Οι ερευνητές, οι ολιστικοί ιατροί και οι βοτανολόγοι έχουν προτείνει κάποιους τρόπους με τους οποίους το τζίντζερ μπορεί να βοηθήσει με τη διάρροια, οι οποίοι περιλαμβάνουν :

  • Αλλαγή των μυϊκών σπασμών στην κάτω περιοχή του πεπτικού συστήματος για να βοηθήσουν το σώμα να αποβάλλει την πηγή της διάρροιας.
  • Προλαμβάνει τα ρίγη που οφείλονται σε ασθένεια.
  • Αλλαγή της συμπεριφοράς συγκεκριμένων νευροδιαβιβαστών, οι οποίοι είναι χημικές ουσίες που βοηθούν το σώμα να στείλει νευρικά σήματα.
  • Καταπολέμηση των λοιμώξεων που σχετίζονται με τη διάρροια.
  • Αντιμετώπιση χρόνιων αιτίων διάρροιας και στομαχικού πόνου, όπως έλκη και γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση.

Ο καλύτερος τρόπος για να πάρει κανείς το τζίντζερ είναι στη φυσική του μορφή. Η Αμερικανική Υπηρεσία Τροφίμων και Φαρμάκων (FDA) δεν εγκρίνει τα συμπληρώματα τζίντζερ και δεν υπάρχει ευρέως αποδεκτή ημερήσια συνιστώμενη πρόσληψη. Οι περισσότεροι ειδικοί προτείνουν την κατανάλωση όχι περισσότερων από 4 γραμμάρια τζίντζερ την ημέρα. Δοκιμάστε να ξεκινήσετε με 1γρ. ή και λιγότερο την ημέρα, αυξάνοντας στη συνέχεια σταδιακά τη δόση. Ελέγξτε προσεκτικά τα συμπτώματα και τυχόν ανεπιθύμητες ενέργειες. Όπως με οποιοδήποτε συμπλήρωμα, η ασφαλέστερη επιλογή είναι να χρησιμοποιήσετε τη χαμηλότερη αποτελεσματική δόση. Επομένως, αν η διάρροια εξαφανιστεί με 0,5 γρ πιπερόριζας, δεν υπάρχει ανάγκη αύξησης της δόσης. Όπως συμβαίνει με όλα τα φυσικά φάρμακα, το τζίντζερ δεν αποτελεί θεραπεία για όλα για γαστρεντερικά προβλήματα και δεν υποκαθιστά την ιατρική θεραπεία. Η σοβαρή διάρροια μπορεί να προκαλέσει αφυδάτωση και μπορεί να σηματοδοτεί μια σοβαρή ιατρική κατάσταση για την οποία , αν συνεχιστεί για ημέρες, θα πρέπει να αναζητηθεί ιατρική περίθαλψη.

Το τζίντζερ μπορεί να παρασκευαστεί με ποικίλους τρόπους, είτε ως σκόνη, τσάι ή χυμός. Πειραματιστείτε με διαφορετικές μεθόδους προετοιμασίας για να βρείτε αυτή που λειτουργεί καλύτερα στον οργανισμό σας. Μπορεί να αλεσθεί μέσα σε ένα smoothie, να προστεθεί με φειδώ ως καρύκευμα, ή ακόμα και να καταναλωθεί αυτούσιο. Έχει μια έντονη γεύση, την οποία μερικοί άνθρωποι μπορεί να βρίσκουν υπερβολική, οπότε ίσως είναι πιο ευχάριστο όταν αναμιγνύεται με κάτι άλλο όπως π.χ. με λίγο μέλι.

Φωτεινή Πουρνάρα

Όροι: 
Κατηγοριες: