Σχετικα Αφιερωματα

Εναλλακτικοί τρόποι για να μείνετε ενυδατωμένοι

Αν δεν πίνετε αρκετό νερό, αν ξεχνάτε να πιείτε, είστε πολυάσχολοι, ή απλά δεν σας αρέσει η γεύση, θα πρέπει να το ξανασκεφτείτε κάθε φορά που νιώθετε κούραση, ζαλάδα, ή σας ενοχλούν πονοκέφαλοι. Είστε αφυδατωμένοι.

 

Δευτέρα, 31 Ιουλίου 2017

Το σώμα μας αποτελείται από νερό σε ποσοστό 70%. Το υγρό στοιχείο βρίσκεται παντού, στα 100 τρισεκατομμύρια κύτταρα του οργανισμού μας. Ρυθμίζει την θερμοκρασία του σώματος, λιπαίνει τις αρθρώσεις, και βοηθά στην πέψη. Χωρίς το νερό τα όργανα του σώματος θα πάθαιναν ζημιές και το σύστημα δεν θα λειτουργούσε σωστά. Γι’ αυτό το νερό είναι απαραίτητο στο σώμα μας.
Αν έχετε δυσκολία στο να πίνετε νερό και θα προτιμούσατε κάτι υγιεινά εναλλακτικό για να ενυδατώσετε το σώμα σας , σας παραθέτουμε μερικές επιλογές που έχετε. Δεν είναι το ακριβές υποκατάστατο του νερού αλλά θα σας βοηθήσουν να μείνετε ενυδατωμένοι.

Smoothies

Φτιάξτε smoothies με φρούτα υψηλής περιεκτικότητας σε νερό. Τα blueberries, τα πορτοκάλια, τα ροδάκινα, ο ανανάς, τα δαμάσκηνα, τα βατόμουρα, τα πεπόνια και τα καρπούζια, είναι ιδανικά γι’ αυτόν τον σκοπό. Αντί για γάλα προσθέστε νερό.

Νερό καρύδας

Ενυδατώνει ιδανικά τον οργανισμό ειδικά μετά την άσκηση. Περιέχει μεταλλικά στοιχεία και βιταμίνες που αποκαθιστούν την ισορροπία, γνωστά σαν ηλεκτρολύτες. 

Φρεσκοστυμμένοι χυμοί

Δοκιμάστε χυμό καρότου εμπλουτισμένο με τζίντζερ. Ή αν αυτό σας φαίνεται δύσκολο δοκιμάστε έναν απλό χυμό πορτοκαλιού, ή ανακατέψτε τον με άλλες γεύσεις όπως ανανά ή cranberry. Δεν υπάρχει όριο στους συνδυασμούς που μπορείτε να κάνετε. Όταν αγοράζετε έτοιμους χυμούς φροντίστε να επιλέγετε αυτούς που δεν αναγράφουν ότι είναι συμπυκνωμένοι και χωρίς φρουκτόζη ή τεχνικές χρωστικές ουσίες. Αναμιγνύοντας με νερό ελαττώνετε την περιεκτικότητά τους σε ζάχαρη και τους κάνετε να κρατήσουν περισσότερο.

Βοτανικό τσάι

Αν θέλετε να ξεφύγετε λίγο από τους χυμούς μπορείτε να φτιάξετε ένα φλιτζάνι τσάι. Καλές επιλογές είναι το χαμομήλι, το τσάι μέντας ή το τσάι τσουκνίδας. Για τις ζεστές μέρες του καλοκαιριού ψύξτε το στο ψυγείο. Κι εδώ δεν υπάρχουν όρια στους συνδυασμούς που μπορείτε να κάνετε για να μην βαρεθείτε την γεύση. Σε κάθε περίπτωση θα προμηθεύσετε στο σώμα σας τα απαραίτητα υγρά αν δεν πίνετε νερό.

Σούπες

Μπορείτε να καταναλώσετε σούπες λαχανικών σαν snack στο μέσο της ημέρας ή το απόγευμα για να ενισχύσετε την ενυδάτωση του οργανισμού σας. Χρησιμοποιήστε λαχανικά υψηλής περιεκτικότητας σε νερό όπως το σέλερι, το αγγούρι, το iceberg, η τομάτα, το zucchini. Μπορείτε να τα ανακατέψετε όλα και να τα πάρετε μαζί σας ώστε να μπορείτε να πίνετε όποτε θέλετε κάτι νόστιμο και ενυδατικό

Όροι: 
Κατηγοριες: