Πώς θα βάλετε περισσότερες φυτικές ίνες στη διατροφή σας;

Ακούμε συχνά για τη διατροφική αξία των φυτικών ινών στη διατροφή μας, όμως γνωρίζουμε πώς θα αυξήσουμε την πρόσληψή τους; Σύμφωνα με διατροφικές οδηγίες της βρετανικής υπηρεσίας υγείας, οι ενήλικες θα πρέπει να καταναλώνουν περίπου 30 γραμ. φυτικών ινών καθημερινά ενώ στην πραγματικότητα, η ημερήσια κατανάλωσή τους, ανέρχεται στα 18 γραμμάρια.  Τα παιδιά χρειάζονται περίπου 15 γραμ. ως την ηλικία των 5 ετών, 20 γραμ. ως την ηλικία των 11 ετών και 25 γραμ. στην εφηβεία. 

Τρίτη, 3 Ιανουαρίου 2017

Έρευνες αποκαλύπτουν πως η επαρκής πρόσληψη φυτικών ινών, μας προστατεύει από καρδιαγγειακές παθήσεις, από εγκεφαλικά, διαβήτη τύπου 2 και από διάφορες μορφές καρκίνου. Παράλληλα, οι φυτικές ίνες μας κρατούν περισσότερη ώρα χορτάτους, βοηθούν την χώνεψη και εμποδίζουν τη δυσκοιλιότητα. 

Πώς θα τις αυξήσουμε;

  • Βάλτε δημητριακά ολικής άλεσης στο πρωινό σας ή μπισκότα ολικής άλεσης
  • Επιλέξτε ψωμί ολικής άλεσης και καστανό ρύζι
  • Καταναλώστε τις πατάτες με τη φλούδα (ψητές ή βρασμένες)
  • Επιλέξτε ως σνακ φρούτα ή ξηρούς καρπούς
  • Προτιμήστε τις φακές, τα φασόλια και τα ρεβύθια για κύρια γεύματά σας
  • Καταναλώστε άφθονα λαχανικά μαζί με τα κύρια γεύματά σας  είτε ως σαλάτες είτε μέσα σε σάλτσες ή συνοδευτικά πιάτα
  • Επιλέξτε φρούτα για επιδόρπιο είτε φρέσκα είτε σε μορφή κομπόστας
Όροι: 
Κατηγοριες: