4 βασικοί κανόνες διατροφής για όσους αθλούνται

H αποτελεσματική προπόνηση για τους αθλούμενους είναι ένας λεπτός συνδυασμός πολλών πραγμάτων, συμπεριλαμβανομένου του πώς θα τροφοδοτήσουν το σώμα τους με ενέργεια.

 

Πέμπτη, 15 Δεκεμβρίου 2016

Ο ανεφοδιασμός είναι ένα από τις πιο παρεξηγημένες πτυχές της προετοιμασίας των ερασιτεχνών ή επαγγελματικών αθλητών και ειδικότερα εκείνων  που κυνηγούν κάποιον στόχο. Ταυτόχρονα είναι και μια πρόκληση, αφού έρχεται να ανατρέψει λατρεμένες διατροφικές συνήθειες ετών. Οι περισσότεροι αθλούμενοι απολαμβάνουν την προετοιμασία τους έχοντας επίκεντρο τις προπονήσεις τους και βλέποντας το άμεσο όφελος του να πιέζουν τον εαυτό τους για να ανέβουν επίπεδο, αλλά η έλλειψη κατανόησης σχετικά με την συμβολή που ανεφοδιασμού του οργανισμού, μακροπρόθεσμα δεν έχει θετικές συνέπειες. Ο συγχρονισμός, άσκησης και διατροφής είναι αυτός που θα φέρει αποτελέσματα. Δίαιτες υπάρχουν πολλές ανάλογα με το τι θέλει να πετύχει ο καθένας, ωστόσο, υπάρχουν τέσσερις βασικοί κανόνες.

Ο συγχρονισμός είναι το παν

Οι θρεπτικές ουσίες σε συνδυασμό με τη χρονική στιγμή της κατανάλωσής τους είναι ένα κρίσιμο θέμα. Μόνο έτσι θα πετύχετε την να λάβετε το σωστό καύσιμο. Έτσι, τα μικρότερα γεύματα και τα σνακ θα πρέπει να γίνει μέρος της καθημερινής σας ρουτίνας. Η συγκέντρωσης μεγάλου όγκου θερμίδων στο τέλος της ημέρας ή οι μεγάλες χρονικές περιόδους χωρίς φαγητό θα επηρεάσει αρνητικά τις προπονήσεις σας. Αναπτύξτε μια ρουτίνα μικρών γευμάτων (3 ώρες) και αφήστε τουλάχιστον μια ώρα να περάσει από το μικρό σας γεύμα πριν προπονηθείτε.

Φροντίστε να είναι πραγματικό φαγητό

Με μια σειρά από συμπληρώματα, μπάρες, τζελ και άλλα μπορεί να είναι δελεαστικά και εύκολα αλλά δεν είναι πραγματικά τρόφιμα. Τα συμπληρώματα διατροφής θα πρέπει να χρησιμοποιούνται μόνο για να κάνουν ακριβώς αυτό-δηλαδή να συμπληρώνουν. Φάτε πραγματικό φαγητό, υγιεινά τρόφιμα όποτε είναι δυνατόν. Να θυμάστε ότι την ευκολία δεν είναι πάντα η καλύτερη επιλογή. Τα φρούτα για παράδειγμα είναι ιδανική επιλογή για τα μικρά σας γεύματα.

Σπάστε τις κακές συνήθειες

Οι κακές συνήθειες μπορεί να είναι το δυσκολότερο κομμάτι στην προσπάθειά σας να αλλάξετε. Ο φτωχός προγραμματισμός των γευμάτων, κακή χρονική στιγμή της πρόσληψης τροφής, οι διατροφικές ελλείψεις ή οι προσωπικές αδυναμίες όπως η υπερβολική καφεΐνη, η ζάχαρη, το γλυκό ή τα τσιπς μπορεί να μην σας επιτρέψουν να δρέψετε τους καρπούς της σκληρής σας δουλειάς.

Η ισορροπία είναι το κλειδί

Όταν πρόκειται για την τροφοδοτήσετε την προπόνησή σας, μια ισορροπημένη διατροφή είναι πιο αποτελεσματική από οτιδήποτε άλλο. Απαραίτητες βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά, φρέσκα φρούτα και λαχανικά, οι υδατάνθρακες, τα λίπη και οι πρωτεΐνες είναι όλα τα απαραίτητα για να τροφοδοτήσουν την προπόνησή σας. Χρειάζονται όλα με μία λογική και ορθολογική προσέγγιση.

Όροι: 
Κατηγοριες: